"Brugsanvisning" til denne blog

Kære venner, denne blog er lavet i omvendt kronologi og de første indlæg står til sidst.
Sådan er blogs indrettet og man kan ikke ændre på det.
Hvis I vil læse det fra begyndelsen, så skal I starte bagfra! Sorry, men sådan er det.
Menuen til venstre er dog "vendt om" og det tidligste står først.
Bloggen er ikke helt færdig i skrivende stund - april 2012.
Man kan lægge meget på sådan en blog og den er, på nuværende tidspunkt,
lige ved at blive mere omfattende end selve rejsen! ;o))

fredag den 24. februar 2012

21/2/2012 Madanapalle - sidste darshan med Mother Meera

Tirsdag 21/2/2012
I dag giver Mother darshan for sidste gang og alle rejser videre til forskellige bestemmelsessteder. Selv rejser jeg til Bangalore 23/2 – har et fly kl. 16.00, så jeg skal herfra kl. 11. Det tager 2 ½ time herfra.
Om formiddagen var jeg ude og se på hoteller, hvis jeg skulle vende tilbage til Madanapalle.
Jeg havde to fine darshaner de sidste dage, hvor Mothers blik var sådan, at jeg havde lyst til at vende tilbage og få hendes ”hands-on og eye deeksha”. Det indvirkede på mit sind og gjorde mig mere stille indvendigt. Det gør også én modtagelig og er en af årsagerne til, at jeg fik det mavetilfælde, da immunforsvaret går ned, og med alle de bakterier her får de nødvendigvis sommetider overtaget.